3 rūgščių riebios sveikatos širdies omega, Gyvybiškai svarbios Omega-3 riebalų rūgštys


Omega 3, 6, 9 rūgštys – nauda organizmui

Nustatyta, kad pagrindinę jų valgiaraščio dalį sudaro žuvis ir jūros gėrybės. Jūros produktuose yra gausu vertingų omega-3 riebalų rūgščių, kurių sudėtyje esančios EPR ir DHR rūgštys yra itin svarbios žmogaus organizmui.

3 rūgščių riebios sveikatos širdies omega vaistai nuo hipertenzijos lozap

Remiantis mokslininkų rekomendacijomis, omega-3 ALR riebalų rūgštys padeda kontroliuoti kraujo riebalų kiekį ir, vartojant tinkamais kiekiais, gali apsaugoti nuo širdies ir kraujagyslių ligų. Taip pat omega-3 organizme skatina junginių, reguliuojančių kraujo krešumą ir kraujospūdį, gamybą, palaiko imunitetą.

OMEGA-3 RIEBALŲ RŪGŠTYS: AR SUVARTOJATE PAKANKAMĄ KIEKĮ?

Šios rūgšties stoka organizme siejama su odos, gleivinių sausėjimu, dermatito, egzemos, tulžies pūslės akmenligės, venų varikozės vystymusi.

Taip pat organizmas gali sunkiau susidoroti su stresu, dažniau kamuoja slogi nuotaika, gali sulėtėti protinė veikla, atmintis. Ar suvartojame pakankamai omega-3?

Can Vegans Get Enough Protein? - The Exam Room Podcast

Nors ir nėra lengva kūno siunčiamus signalus susieti su naudingųjų medžiagų trūkumu, tačiau minėti požymiai rodo, kad galbūt jums trūksta omega-3 rūgšties.

Jei nevartojate maisto papildų su omega-3, paprasčiausias būdas įvertinti, ar suvartojate pakankamą kiekį omega-3 yra paskaičiuoti, kokį kiekį maisto pvz.

Žuvys, turinčios daugiausia omega 3 riebalų rūgščių

Siekdami konkrečiai ištirti omega-3 kiekį žmogaus organizme, JAV mokslininkai dar metais sukūrė omega-3 indekso tyrimą, kuris, paėmus kraujo mėginį, parodo omega-3 rūgščių EPR ir DHR kiekį raudonųjų kraujo ląstelių membranose. Taip 3 rūgščių riebios sveikatos širdies omega, remiantis studijomis, indeksas padeda efektyviau nei cholesterolio tyrimas nustatyti širdies ir kraujagyslių ligų susirgimų riziką.

Omega-3 indekso vertės nurodomos procentais: 8 ar daugiau proc.

3 rūgščių riebios sveikatos širdies omega širdies sveikatos pranašumas

Daugumos tirtų skirtingų šalių gyventojų omega-3 indeksas yra mažesnis nei 6 proc. Buvimas aukštos rizikos indekso grupėje mažiau nei 4 proc. Šie tyrimai kol kas Lietuvos poliklinikose ar ligoninėse neatliekami, bet omega-3 indeksą galima išmatuoti savarankiškai, pasitelkiant užsienio mokslininkų sukurtus testų rinkinius.

Omega-3 riebalų rūgščių nauda organizmui

Kaip padidinti omega-3 kiekį organizme? Pagrindinis omega-3 riebalų rūgščių šaltinis — riebiosios jūrinės žuvis.

3 rūgščių riebios sveikatos širdies omega negalią ir hipertenziją

Japonai žuvį valgo vidutiniškai net penkis kartus per savaitę. Tai įrodo, kad kasdien valgant daug riebios žuvies ir kitų jūros gėrybių, įmanoma gauti pakankamą omega-3 kiekį.

Omega-3 riebalų rūgštys gerina širdies darbą

Pasaulio širdies asociacijos rekomenduoja riebią žuvį vartoti bent du kartus per savaitę. Jei tokios galimybės nėra, rekomenduojama papildomai vartoti omega-3 riebalų rūgštis kaip maisto papildus.

3 rūgščių riebios sveikatos širdies omega hemlockas vartojant hipertenziją

Rinkdamiesi produktą atkreipkite dėmesį į EPR ir DHR kiekį dienos dozėje — ar tai ml tipiškas menkių kepenų aliejusar kapsulėse kapsulės. Kokybiški žuvų taukai taip pat yra vitamino D3, sustiprinančio kaulus ir imuninę sistemą, šaltinis. Reikalingo vitamino D kiekio užtikrinimas yra itin svarbus, ypač tamsiuoju metu laikotarpiu.