Bananas širdies sveikatai


RPN — rekomenduojama paros norma. Akivaizdu, jog bananai gali būti puikus pakeitimas vitaminų bei mineralų maisto papildams. Bananas turi apie kalorijas ir yra sudarytas daugiausiai iš vandens ir angliavandenių.

Bananuose labai nedaug baltymų bei riebalų. Nesunokęs bananas turi daugiausiai krakmolo.

  1. Ištvermės mankšta širdies sveikata
  2. PHT hipertenzijai gydyti

Bananui nokstant, krakmolas virsta cukrumi gliukoze, fruktoze ir sukraloze. Apibendrinimas: Bananai turi daug skaidulinių medžiagų, antioksidantų bei kitų maistinių medžiagų.

Pranešti klaidą

Vidutinio dydžio bananas turi apie kalorijas. Tiek pektinas, tiek krakmolas padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje bei sumažina apetitą suteikdami sotumo jausmą.

  • Naujas vaistas nuo hipertenzijos
  • Vienas bananas per dieną iš esmės pakeis jūsų sveikatą | hooters.lt

Bananas širdies sveikatai to, bananuose esantys angliavandeniai yra vidutinio glikeminio indekso, kuris nusako kaip greitai maistinė medžiaga pakelia cukraus lygį kraujyje. Glikeminis indeksas matuojamas skalėje nuo 0 iki Neprinokusių bananų glikeminis indeksas yra apie 30, tuo tarpų prinokusių apie Vidutinis bananų glikeminis indeksas svyruoja apie Tai reiškia, jog bananai nesukelia greito cukraus pakilimo kraujyje ir padeda jį kontroliuoti.

Bananai: gera nuotaika ir sveikata - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - hooters.lt

Apibendrinimas: Bananuose yra medžiagų, padedančių kontroliuoti cukraus lygį kraujyje. Taip pat bananai padeda sumažinti apetitą suteikdami eukalipto hipertenzijos gydymas jausmą.

Kaip jau minėjau, vidutinio dydžio banane yra apie 3 gramai skaidulinių medžiagų — tai yra pakankamai daug. Pagrindinės bananuose esančios medžiagos yra pektinas ir krakmolas: Virškinimo traktą praeinantis ir žarnyne atsiduriantis krakmolas yra puikus maistas žarnyno bakterijoms.

Krakmolo daugiausia nesunokusiame banane; Pektino kiekis mažėja bananu nokstant.

bananas širdies sveikatai

Pektinas padeda apsisaugoti nuo storosios žarnos vėžio. Bananai turi palyginus nedaug kalorijų. Vidutinio dydžio bananas turi tik šiek tiek daugiau nei kalorijų, nors jis yra pakankamai maistingas bei sotus; Bananuose daug skaidulinių medžiagų. Didesnis skaidulinių medžiagų kiekis mityboje siejamas su svorio metimu; Neprinokusiuose bananuose daug krakmolo, kuris suteikia sotumo jausmą bei gali sumažinti apetitą.

Apibendrinimas: Bananai gali padėti numesti svorio. Jie yra nekaloringi, turi daug skaidulinių bei maistinių medžiagų, taip padeda padeda kontroliuoti apetitą. Visgi, dauguma žmonių su maistu gauna nepakankamai kalio.

bananas širdies sveikatai

Būtent bananai yra puikus kalio šaltinis. Mityba, kurioje yra pakankamai kalio, gali padėti sumažinti kraujo spaudimą.

Maistinės bananų savybės

Be to, bananuose yra nemažai magnio, kuris taip pat svarbus širdies sveikatai. Apibendrinimas: Bananai yra puikus kalio ir magnio šaltinis. Šie mineralai yra būtini tinkamai širdies būklei. Bananuose yra kelių rūšių antioksidantų, įskaitant dopaminą ir katechninus. Šie antioksidantai siejami su įvairia nauda sveikatai, pavyzdžiui sumažėjusia širdies ligų rizika.

Žali ir sunokę bananai skirtingai veikia sveikatą. Kokius geriausia rinktis?

Dauguma mano, jog bananuose esantis dopaminas smegenyse veikia kaip laimės hormonas. Iš tikrųjų, bananas širdies sveikatai esantis dopaminas nepatenka į smegenis. Jis tiesiog veikia kaip stiprus antioksidantas.

bananas širdies sveikatai

Apibendrinimas: Bananuose daug įvairių antioksidantų, kurie padeda kovoti su laisvaisiais radikalais bei sumažina įvairių ligų riziką. Kuo bananas žalesnis, tuo daugiau nevirškinamo krakmolo jis turi. Iš kitos pusės, sunokę geltono bananai turi mažiau krakmolo bei skaidulinių medžiagų, bet daugiau tirpių skaidulinių medžiagų.

Bananas hechas a crochet

Tiek ankščiau minėtas pektinas, tiek nevirškinamas krakmolas padeda kontroliuoti apetitą ir jaustis sotesniam. Apibendrinimas: Bananuose daug nevirškinamo krakmolo ir pektino, kurie sumažina apetitą ir suteikia sotumo jausmą.

Bananai padeda atvirkščiai: jie kaip tik padidinimą jautrumą insulinui. Būtent neprinokę bananai yra puikus nevirškinamo kramolo šaltinis, kuris padeda padidinti jautrumą insulinui.

bananas širdies sveikatai

Apibendrinimas: Neprinokę bananai yra puikus nevirškinamo krakmolo šaltinis, kuris padeda padidinti jautrumą insulinui ir apsisaugoti nuo įvairių ligų. Kaip jau minėjau ankščiau, bananuose yra daug kalio.

Bananai ir jų nauda sveikatai - hooters.lt

Būtent dėl to bananai yra itin naudingi tinkamai inkstų būklei. Valgydami bananus sumažinsite raumenų spazmus-mėšlungį ir potreniruotinį skausmą. Bananuose, kaip jau minėjau ankščiau, yra daug vandens ir mineralų, kurių trūkumas susijęs su mėšlungiu. Be to, bananai yra puikus greitai bei lengvai pasisavinamų angliavandenių šaltinis. Bananai puikiai tinkami vartoti tiek prieš, tiek per, tiek po treniruotės. Prieš treniruotę jie suteikia energijos, o po treniruotės atstato išnaudotas glikogeno-energijos atsargas.

Jeigu treniruotės intensyvios ir ilgos, galite suvalgyti bananą ir treniruotės metu.

bananas širdies sveikatai