Bėgimo nauda širdies sveikatai, Daug nebūtinai geriau


Kontaktai Bėgimo nauda: kodėl verta pradėti bėgioti?

Tačiau saikingas bėgimas naudingas ir fizinei, ir psichinei sveikatai.

Bėgimas galėtų būti apibūdinamas kaip prieinamiausia sporto šaka pasaulyje, nes jis nekainuoja, nėra sudėtingas ir galima tuo užsiimti bet kuriame pasaulio kampelyje patogiu metu. Bėgimas ne tik pakelia nuotaiką, sumažina stresą, bet ir padeda atsikratyti nereikalingų kalorijų.

Raktiniai žodžiai

Jeigu dar abejojate, ar tai Jūsų sporto šaka: galbūt žinios apie bėgimo teikiamą naudą sveikatai padės apsispręsti? Bėgiojant išsiskiria endorfinai, dėl kurių jaučiatės energingi, pakilios nuotaikos ir laimingi. Jums tereikia kasdien paskirti 30 minučių, kad pajaustumėte bėgimo suteikiamą palaimą.

Jeigu pastaruoju metu jaučiatės suirzę ar prislėgti, tai bėgimas gali būti pats tinkamiausias sprendimas atsikratyti tokios savijautos.

Nuorodos kopijavimas

Jeigu dar bėgimo nauda širdies sveikatai mėgstamą muziką — pažadame, kad bėgimo nauda širdies sveikatai nuotaika aplankys su pirmaisiais muzikos akordais. Pagerėja širdies ir kraujagyslių veikla Nors iš pradžių bėgimas gali šiek tiek bauginti dėl intensyvumo, tačiau palaipsniui širdis vis geriau toleruoja padidėjusį fizinį krūvį.

bėgimo nauda širdies sveikatai

Geriausias būdas bėgioti taip, kad pulsas pasidarytų dažnesnis nei ramybės metu ir toks išliktų kurį laiką. Svarbu ne tai, kaip greitai bėgate, bet, kaip į tai reaguoja Jūsų širdis.

bėgimo nauda širdies sveikatai

Širdžiai sveikiau reguliariai užsiimti sportu nei per kelias intensyvias treniruotes atsigriebti už visus metus. Todėl labai svarbu fizinį aktyvumą reguliuoti pagal Jums tinkamiausią intensyvumo lygį ir norint pasiekti optimaliausių rezultatų, rekomenduojama bėgioti bent kartus per savaitę. Mažėja antsvoris Bėgant, greitėja medžiagų apykaita, tad jei vakar susigundėte paskanauti bandelės su šokoladu, nesisielokite, nes bėgimas tikrai padės sudeginti papildomas kalorijas.

bėgimo nauda širdies sveikatai

Intervalinės treniruotės kai kaitaliojate bėgimo intensyvumą, pavyzdžiui, 5 minutės labai greito bėgimo ir kelios minutės lėto bėgimopalaipsniui didinami bėgimo atstumai ir medicinos centro hipertenzijos gydymas mityba turi labai daug įtakos, kiek kalorijų sudeginsite.

Visavertė mityba svarbi ne tik antsvorio mažinimui, bet ir visai Jūsų savijautai, todėl patariame valgyti kuo daugiau daržovių, vaisių, labai riboti saldumynų kiekį ir gerti kuo daugiau vandens. Pagerėja fizinė ištvermė ir pusiausvyra Intensyvėjant bėgimo treniruotėms, sudeginama ne tik daugiau kalorijų, bet ir pagerėja fizinė ištvermė bei pusiausvyra.

bėgimo nauda širdies sveikatai

Jeigu nuo sėdėjimo biure jaučiate, kad vis sunkiau išlaikyti tiesų stuburą — galbūt tai ženklas, kad jau laikas pradėti sportuoti? Sustiprinus raumenis, įsitikinsite, kad tapo lengviau ne tik tiesiu stuburu išsėdėti, bet ir atsirado daugiau energijos. Jeigu trūksta motyvacijos bėgioti — pasikvieskite savo draugę ar kaimyną: kartu bėgioti ir siekti bendrų rezultatų žymiai smagiau ir lengviau.

Bėgimas - sveikata

Sustiprėja imunitetas Jeigu dažnai sergate ar jaučiatės pavargę, suirzę — išbandykite bėgiojimą. Jis padės ne tik atsipalaiduoti, bet ir sustiprins imunitetą. Grynas oras ir reguliarus sportas užgrūdina organizmą, tad prasidėjus peršalimo sezonui, džiaugsitės puikia savijauta ir nuotaika.

Motyvacija judėti. Pagrindinės bėgimo klaidos

Nėra geresnio laiko pradėti sportuoti nei dabar! Pasiruoškite savo bėgimo batelius ir pirmyn — Jūsų laukia nauji atradimai, patirtis, o svarbiausia, geresnė savijauta, nuotaika ir energijos pliūpsnis! Dalinkitės: Prieš publikavimą, komentarai bus peržiūrėti.