Blogi hipertenzijos įpročiai


Atsipalaiduokite: blogi įpročiai – ne visuomet blogai

Blogi įpročiai— natūrali mūsų elgesio dalis Naujų metų pradžia — pats geriausias laikas įsivertinti senus įpročius ir atsikratyti blogųjų. Psichologas Olegas Lapinas teigia, jog norint tą padaryti pirmiausia reikia suprasti, kodėl griebiamės tam tikro įpročio, o jei šis elgesys pradeda labai kenkti mums patiems ar artimiesiems, kreiptis pagalbos į specialistus.

Ateina kaip draugai, pasilieka — kaip priešai Pasak O. Lapino, psichologai vengia blogo įpročio sąvokos, nes tai, ar įprotis yra vertinamas kaip blogas, priklauso nuo asmeninio kiekvieno įsitikinimo.

Kodėl sunku atsikratyti blogų įpročių ir kaip jie veikia mūsų sveikatą?

Psichologų darbas yra padėti priimti save, sumažinti kaltės jausmą, pagelbėti surasti objektyvų bei sąmoningą požiūrį į tai, kas yra daroma. Nes blogi įpročiai yra pasikartojantys veiksmai, kylantys iš vidinio diskomforto.

Pagrindiniai mitybos produktai yra šie: neriebi mėsa, vištiena, žuvis, jūros gėrybės kiaušiniai pienas ir kefyras be cukraus ir neriebus varškė ir neriebus sūris daržovės, išskyrus bulves ir morkas nesaldūs vaisiai alyvuogių aliejus Štai ir viskas. Prieskoniai, druska ir riebalai aliejus ir sviestas turi būti vartojami labai saikingai.

Pavyzdžiui, jei yra neramu, tuomet gali pasirodyti, kad nagų kramtymas suteikia ramybės. Į šį veiksmą iš pradžių žiūrima kaip į netikėtą išsigelbėjimą. Jis savivertės neliečia, nesukelia vidinės graužaties.

blogi hipertenzijos įpročiai cukrinis diabetas gydant hipertenziją

Tačiau po kurio laiko imama pastebėti, blogi hipertenzijos įpročiai toks veiksmas tampa savitiksliu. Lapinas pastebi, kad, gimęs gana nekaltai, po truputį kiekvienas žalingas veiksmas tampa asmeniniu šeimininku, ima užvaldyti, o galimybė jį kontroliuoti — mažėja.

blogi hipertenzijos įpročiai vaizdo terapinė gimnastika hipertenzijai gydyti

Taip pradeda svyruoti savivertė: nors teigiame, kad esame stiprūs, viską kontroliuojame, bet, galų gale, pastebime — savęs apgauti nebepavyksta. Staiga, nėra cigaretės — imame blaškytis, tampa neramu. Pradedate suprasti, kad būtina padaryti tai, kas tapo įpročiu.

Taip gali pradėti formuotis savęs nuvertinimas, prie kurio prisideda ir aplinkiniai, ragindami liautis kramtyti nagus, tuoj pat numesti svorio. Blogi hipertenzijos įpročiai sunkus, bet įveikiamas Pasak psichologo, blogi įpročiai — natūrali mūsų elgesio dalis, kuriai pasipriešinti dar niekam nepavyko.

Kodėl vis dar kenkiu pats sau, nors žinau, jog tai daryti yra negerai? Šioje parodoje eksponuojami įvairūs grafiniai elementai: pašto ženkliukai, piešinėliai ant cigarečių pakelių, gatvės plakatai… Daugiau nei grafinių objektų yra eksponuojama šioje parodoje tam, jog žmogus pamatytų, jog meniniai vaizdai išties gali ir privalo kalbėti žmogui apie tai, ką jis daro ne taip ir ką turėtų keisti. Šios parodos tikslas — skatinti žmones labiau susimąstyti apie tai, kaip kasdieniniai įpročiai lemia jų sveikatą.

Pašnekovas tvirtina — kova naudos neduoda, nes įpročiai linkę atsinaujinti. Todėl pirmiausia reikėtų suprasti, kodėl renkamės blogus įpročius ir ką tai mums duoda, o tada po truputį juos keisti.

blogi hipertenzijos įpročiai dieta hipertenzijai lentelė

Puikus laikas tam — naujų metų pradžia, kuomet ir aplinka, ir kiti žmonės motyvuoja keistis ir tapti geresniems. Pradeda sportuoti, atsiranda nauji santykiai, kuriamos šeimos.

18 dienų dieta, padėsianti pakeisti blogus įpročius gerais

Paklaustas, ar lengva pastebėti, kodėl pasirinkome vienokį ar kitokį blogą įprotį, ir ką juo kompensuojame, O. Lapinas nuramina — tai padaryti įmanoma. Jis tampa būtinu, be jo kyla irzlumas, stresas.

Geras sprendimas — stebėti, kada blogo įpročio nereikia, prisiminti, ką tuo metu veikėme, kai jo nesigriebėme. Vis dėlto psichologas atviras — jei įprotis išties žalingas, itin kenkia tiek pačiam hipertenzijos po insulto gydymas, tiek aplinkiniams, jo atsikratymo kelias yra ilgas ir vingiuotas.

blogi hipertenzijos įpročiai hipertenzijos gydymas jaunas

Jei blogų įpročių būtų lengva atsikratyti, jų taip nevadintume. Taip pat skaitykite:.

Kas penktas suaugęs susiduria su dažnai nepastebima problema: įprastas sutrikimas — daugybės ligų priežastis   53 Kiek druskos saugu suvartoti per dieną Profesorius M. Miglinas teigia, kad temą apie druskos vartojimą gaubia galybė mitų. Pasaulinė sveikatos organizacija PSO rekomenduoja mažinti druskos kiekį su maistu, nes gausus jos vartojimas sietinas su arterinio kraujospūdžio didėjimu, kitų širdies ir kraujagyslių ligų rizika, trumpesne gyvenimo trukme bei didesniu mirtingumu.