Gimnastika ir hipertenzija


Fizinis aktyvumas - puiki priemonė kraujospūdžiui reguliuoti Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Kas penktas Lietuvos gyventojas serga padidėjusio kraujospūdžio liga - hipertenzija.

Mūsų draugai

Jei jūsų kraujospūdis padidėjęs, rizikuojate susirgti galvos smegenų insultu ar širdies infarktu. Siekdami išvengti šių ligų, turite būtinai sureguliuoti savo kraujospūdį. Jei liga dar neprogresavo Iš pradžių bandykite gydytis be vaistų: pašalinkite rizikos faktorius, skatinančius hipertenzijos atsiradimą arba jos pasunkėjimą.

Atsisakykite žalingų įpročių, subalansuokite mitybą, sureguliuokite svorį ir daug judėkite. Didžiausias priešas - stresas Nervinę įtampą gali sukelti įvairiausios priežastys: konfliktai šeimoje ar darbe, nepasitenkinimas darbu, negalėjimas pasiekti užsibrėžto tikslo.

Nervinė ir emocinė įtampa labiausiai kenkia sveikatai, todėl reikia mokėti valdytis įvairiose situacijose. Hipokratas teigė, kad baimė, liūdesys, ilgesys, pyktis ardo kūną.

Šių laikų mokslas šiuos empirinius stebėjimus patvirtina. Įrodyta, kad dėl besikartojančios neigiamos stresų sukeltos emocijos skatina ilgalaikį smulkiųjų arterijų susitraukimą, todėl vystosi arterinė hipertenzija padidėjusio kraujospūdžio liga.

Reabilitacijos funkcijos

Ir kol kas nėra efektyvesnių priemonių nervinei įtampai sumažinti ar pašalinti už fizinį aktyvumą: tai paprasčiausi fiziniai pratimai gimnastika, išskyrus jėgos, įtampos pratimusdozuotas ėjimas, įvairūs sportiniai žaidimai be varžybųslidinėjimas, čiuožimas, plaukymas ir kt. Net lipimas į kalną ar bent aukštą puikiai padės sumažinti nervinę įtampą.

gimnastika ir hipertenzija distonija ir hipertenzija

Mokslininkų tyrimai ir stebėjimai rodo, kad fiziniai krūviai skatina gamintis ypatingoms medžiagoms - endorfinams ir enkefalinams, kurie malšina stresą ir kelia gyvybingumo tonusą. Antsvoris - dar viena blogybė Ne mažesnis už stresą rizikos faktorius, skatinantis arterinio kraujo spaudimo padidėjimą, yra antsvoris, todėl netenka stebėtis, kad kas ketvirto nutukėlio kraujospūdis yra padidėjęs.

Viena hipertenzijos profilaktikos priemonių yra kūno svorio sureguliavimas. Norint sureguliuoti kūno svorį, reikia subalansuoti mitybą valgyti neriebų, nekaloringą maistądaugiau judėti, vaikščioti į darbą ir iš darbo eiti pėsčiomis po ,5 kmrytais pasimankštinti, atlikti specialius kvėpavimo bei gimnastikos pratimus, pasimasažuoti.

Širdies nepakankamumas ir arterinė hipertenzija

Atminkite, kad sumažėjus jūsų svoriui 1 kilogramu, arterinio kraujo spaudimas sumažės bent 1 mmHg. Padės fizinis aktyvumas Kuo hipertenzija anksčiau pradedama gydyti fiziniu aktyvumu judėjimutuo geresni rezultatai. Ypač efektyvi kineziterapija hipertenzijos pradinėse stadijose, kol dar nėra organinių kraujagyslių pakitimų. Ėjimas - tai pati paprasčiausia, visiems prieinama ir nereikalaujanti jokio pasiruošimo ir išlaidų priemonė.

Ėjimas puikiai treniruoja širdies kraujagyslių sistemą, stiprina širdies raumenį, gerina plaučių ventiliaciją, stiprina skeleto raumenis, reguliuoja kraujospūdį, aktyvina medžiagų apykaitą gimnastika ir hipertenzija gerina nuotaiką. Taigi ėjimas labai naudingas. Kur, kada ir kaip vaikščioti?

gimnastika ir hipertenzija plaukimas dėl hipertenzijos

Nuo ko pradėti? Geriausi natūralūs papildai širdies sveikatai lėtai žingsnių per minutęlaisvai kvėpuojant.

gimnastika ir hipertenzija kristalinė hipertenzija

Toks ėjimas nėra labai veiksmingas, tačiau žmogaus organizmui vis tiek tenka didesnis krūvis negu sėdint ar gulint. Pasivaikščioti labai naudinga prieš miegą, nes tai mažina nervinę įtampą, susikaupusią per dieną. Vaikščioti rekomenduojama pagyvenusiems ir vyresnio amžiaus žmonėms, pensininkams, pasveikusiems po sunkios ligos, ilgiau pagulėjus operacijos ir šiaip norint atsipalaiduoti, pailsėti.

Einant spartesniu vidutiniu greičiu žengiant per minutę žingsniu, reikėtų atkreipti dėmesį į kvėpavimą, kvėpuoti tik pro nosį ir stebėti, kad iškvėpimas būtų ilgesnis už įkvėpimą.

Susijusios ligos

Dozuotas ėjimas bus kai žengsime žingsnių per minutę. Pagrindinė dozuoto ėjimo treniruočių sąlyga - sistemingas ir nuoseklus fizinio krūvio didinimas. Eikite tokiu tempu, kad baigę distanciją, lengvai suprakaituotumėte ir jaustumėte malonumą. Vaikščiokite parke, skvere, miške, kur daugiau žalumos ir augmenijos. Gimnastika ir hipertenzija ir kalnelių.

Hipertenzija

Po dozuoto ėjimo treniruočių atlikite vandens procedūras, atsisėdę pailsėkite, atsipalaiduokite, atlikdami kvėpavimo pratimus. Vaikščioti galima bet kuriuo dienos laiku, tik praėjus ne mažiau nei 1 val.

Siųsti draugui:.