Greitas ėjimas prilygsta bėgimui širdies sveikatos tyrimams


hiposaltinė dieta sergant hipertenzija

Skaityti daugiau Vieną populiariausių sporto klubų treniruoklių — bėgimo takelį — gaubia ne vienas stereotipas. Vieni sako, kad juo bėgti lengviau nei lauke.

vlok nuo hipertenzijos

Kiti mano, kad tokiam bėgimui reikia mažesnio pasiruošimo. Daugelis sporto trenerių bėgimo takelį laiko priemone, stiprinančią širdį ir ištvermę, kuri būtina bėgant lauke.

Nauji tyrimai rodo, kad 15—20 minučių didelio intensyvumo gali būti naudingiau nei 30 minučių vidutinio sunkumo. Tai sakant, jei nueisite 15 minučių mylią x 5 mylių, tai greičiausiai galėtų sudeginti maždaug tiek pat kalorijų, bet tai nepadarys jūsų širdžiai daug. Turite mankštinti savo širdį ir greičiausiai nepasieksite tikslinio širdies ritmo vaikščiodami, nebent tai tikrai stumiate. Atlikite testą nepalankiausiomis sąlygomis, kad įsitikintumėte, jog jūsų širdis yra pakankamai sveika. Daugelis žmonių ilgesniam laikui turėtų stengtis atlikti tik 55—75 proc.

Tiesa, jie įspėja ir apie galimus sveikatos sutrikimus, pasirenkant netinkamas bėgimo priemones bei režimą. Ką būtina žinoti apie bėgimo ypatybes tiems, kurie nori pradėti bėgioti? Aišku, geriausia turėti vienus bėgiojimo batus su vidpadžiu, specialiai pritaikytų jūsų kojos formai.

hipertenzija ir geriamo vandens kiekis

Jos pastebėjimu, greitas ėjimas prilygsta bėgimui, yra švelnesnis mūsų sąnariams. Be to, eiti į bėgtakio įkalnę yra geriau nei bėgti авто форекс трейдеров bėgimo takelio.

1 laipsnio hipertenzija 25 metų amžiaus

Greito ėjimo režimo reikėtų laikytis 4 — 8 savaites — per tą laiką sustiprėja širdis, atsiranda ištvermė. Tačiau per kelis mėnesius ėjimo sustiprėja raumenys, ypač pilvo presas, kuris einant įkalne palaiko balansą. Greitį vystyti geriausia lauke Svarbu žinoti, jog bėgimo takelis leidžia išvystyti ištvermę, kuri labai praverčia bėgant lauke, tačiau siekti greičio rezultatų, naudojantis šiuo treniruokliu, nepatariama, kadangi stipriai kenčia keliai, nugara. Tuo tarpu bėgant ant bėgtakio, kai pagrindas juda, reikia pajungti daugiau balansinių, giluminių raumenų.

Ejimas

Ilgainiui tai gali kelti didesnį nuovargį ne tik kūnui, bet ir protui, priešingai nei bėgant lauke. Jeigu, prieš išbėgant į lauką, yra treniruojamasi savaeigių bėgtakiu, paprastai rezultatai būna geresni, nei bėgant ant įprasto, su varikliu. Tie, kas nepratę prie karščio, neįvertinę savo jėgų ir pasirengimo blogai jaučiasi, rizikuoja prarasti sąmonę.

dietos sergant diabetu ir hipertenzija

Taip pat svarbu nepamiršti vartoti daug vandens, jo atsargas pasipildyti ir bėgimo metu. Todėl net ir bėgant, jeigu troškina, geriau sustoti, paeiti, išgerti vandens ir bėgti toliau. Parazitų hipertenzija nuo žmogaus pasirinkimo, t. Kartu, esant galimybei, sekti pulsą išmaniuoju įrenginiu.

kompiuteriniai žaidimai nuo hipertenzijos