Greiti patarimai širdies sveikatai


Paieška Naudinga žinoti — auksiniai kardiologo P. Šerpyčio patarimai Nuo širdies ir kraujagyslių sukeliamų ligų Greiti patarimai širdies sveikatai miršta kas antras žmogus, infarktas ar insultas pakerta vis jaunesnius.

naudingi javai nuo hipertenzijos

Santaros klinikų širdies ir kraujagyslių ligų profesorius, kardiologas Pranas Šerpytis sako, kad tokių atvejų galime išvengti — tereikia laikytis kelių taisyklių. Aukštas cholesterolio kiekis, padidėjęs kraujospūdis paprastai siejami su vyresnio amžiaus žmonėmis.

Tačiau širdies ir kraujagyslių ligos pasiveja vis jaunesnio amžiaus, sveikai atrodančius žmones. Šerpytis neabejoja, kad jei nekreipsime dėmesio į pagrindinius organizmo siunčiamus signalus, nesitikrinsime sveikatos, tai dideliu greičiu artėsime link katastrofos.

Redakcija Iš tarptautinio kardiologijos kongreso Šanchajuje grįžusiai Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikų konsultantei radiologei doc. Nomedai Valevičienei įsiminė ne tik profesinės naujienos, bet ir kinų gyvensenos ypatumai, padedantys apsisaugoti nuo įvairių ligų. Medikai pabrėžia, kad išeminė širdies liga, hipertenzija, aterosklerozė — civilizacijos ligos, sukeltos dabartinio gyvenimo būdo ydų. Nuolatinis fizinis krūvis — vienas veiksmingiausių būdų užkirsti kelią širdies ir kraujagyslių ligoms. Valevičienė atkreipė dėmesį, kad Kinijoje sportuojama visur — tam nereikia sporto salių ar specialių treniruoklių.

Jis sako, kad arterinis kraujo spaudimas — lengvai diagnozuojamas. Šerpytis mini, kad efektyviausia arterinį kraujospūdį matuoti ryte, vos atsikėlus — organizmas per naktį pailsi, ir rodmenys būna tiksliausi.

Priežasčių, kodėl pakyla arterinis kraujo spaudimas — daug. Sveikai maitintis Pasak kardiologo, mūsų sveikata priklauso nuo paveldėtų genų, taigi turėtume įvertinti, ar mūsų seneliai, tėvai sirgo širdies ligomis.

hipertenzija 2 laipsnių gydymas liaudies gynimo priemonėmis

Tokiu atveju turėtume būti budresni. Vis dėlto daug ką galima pakeisti tinkamai maitinantis — valgant mažiau neriebaus maisto.

Prieširdžių virpėjimas – pavojinga sveikatai liga

Jei žmogus turi antsvorio, jį sureguliavus, numetus bent kelis kilogramus, arterinis kraujo spaudimas iškart greiti patarimai širdies sveikatai tiek sumažės. Pavyzdžiui, kasdien galėtume suvalgyti po 5 porcijas vaisių ir daržovių. Viena porcija yra santykinis produkto kiekis — obuolys, kriaušė, apelsinas ar apie g salotų.

Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja suvalgyti bent po g įvairių vaisių ir daržovių, išskyrus bulves.

Natūralūs vaistai — atkirtis širdies ligoms Širdies ligos — tai įvairūs normalių širdies funkcijų sutrikimai. Jie gali pasireikšti kartu su perikardu, miokardu, endokardu, širdies vožtuvų ir kraujagyslių pažeidimais.

Moksliniais tyrimais nustatyta, kad taip maitinasi tik apie 3 proc. Lietuvos gyventojų.

Skubantiems

Būti fiziškai aktyviems Pagelbėti gali ir kitaip leidžiamas laisvalaikis. Pavyzdžiui, tereikia daugiau judėti.

raudonųjų ikrų hipertenzija

Šerpytis rekomenduoja kasdien pasivaikščioti — nueiti daugiau nei 3 km. Kaip alternatyvą specialistai siūlo ėjimą kartais pakeisti vidutinio intensyvumo fizine veikla, kurios trukmė turėtų būti bent 30 min.

Anot P.

Kinijos pamokos: kaip nesusidaužyti širdies

Šerpyčio, 80 proc. Vieną dieną laikytis vienos dietos, kitą — kitos, nėra veiksminga. Šerpytis pabrėžia, kad reikia atskirti sportą ir fizinę kultūrą. Sportas — tai sunkus darbas, fizinė kultūra — tai geros savijautos ir fizinės formos palaikymas.

Susiję straipsniai

Bet per didelis krūvis iš tiesų gali išprovokuoti ligą. Žinoma, kad fizinis aktyvumas padeda atpalaiduoti smegenų ląsteles. Tačiau jokiu būdu negalima užsiimti fizine veikla, jei yra didelis arterinis kraujo spaudimas.

Tinkamai ilsėtis Itin svarbią reikšmę turi ir poilsis, mini kardiologas.

Daugiau informacijos apie širdies ligų diagnostiką ir gydymą

Pasak P. Šerpyčio, svarbu suderinti darbo ir laisvalaikio režimą, pakankamai laiko skirti miegui. O teigiamos emocijos visada sukelia tam tikrą atsipalaidavimą.

Laiku atpažinti infarktą Pasak P.

Šiais metais daugiausia dėmesio skiriame diabeto prevencijai ir gydymui, tačiau primename, kad sveikata reikia rūpintis visus metus. Tikimės, kad šie septyni patarimai padės išlaikyti ir sustiprinti sveikatą. Stebėkite gliukozės kiekį kraujyje Kodėl tai svarbu? Statistika negailestinga: kasmet pasaulyje apie 5 milijonus žmonių miršta nuo diabeto. Manoma, kad metais 1 ar 2 tipo diabetu sirgs milijonų planetos gyventojų.

Šerpyčio, žmogus gali nujausti, kad artėja miokardo infarktas. Labai svarbu įsiminti simptomus ir žinoti, ką daryti, jei jie pradeda apimti kūną.

Rizikos grupėje — žmonės, kuriems virš 40 ar 50 metų. Dauguma, pasak P. Šerpyčio, mano, kad skausmas yra laikinas dalykas, kuris praeis savaime, nekreipia dėmesio į šį skausmą lydintį šaltą prakaitą.

Sveikatos kodas - Širdies chirurgija