Hipertenzija ir šiltos vonios


Vonia su druska — naudinga, tačiau tinka ne kiekvienam Pixabay Atšalus orams vienas iš didžiausių malonumų — pasilepinti šiltoje vonioje.

hipertenzija ir šiltos vonios

Vanduo padeda atsipalaiduoti, atsikratyti patiriamo streso, įtampos, blogos nuotaikos. Na, o jei į vandenį įbersite žiupsnelį jūros druskos, tai bus naudinga ne tik jūsų sveikatai, bet ir grožiui Vonia su jūros druska sušildo kūną, o veikiant šilumai ir vandens spaudimui stiprinama imuninė sistema, normalizuojasi hormonų pusiausvyra, spartėja virškinimas ir kraujotaka kitaip tariant, vonios padeda kovoti su nereikalingais kilogramaismažinama raumenų įtampa ir skausmas.

Taip pat reikia pastebėti, kad reguliarios vonios procedūros sulėtina senėjimo procesus.

hipertenzija ir šiltos vonios

Jei į vonią ir pilama žolelių nuoviro ir druskos, pastaroji itin sustiprina gydomojo nuoviro poveikį. Kad naudingosios medžiagos geriau įsiskverbtų į odą, gulėdami vonioje pamasažuokite visą kūną natūralių šerių šepečiu, masažo pirštine ar kempine.

hipertenzija ir šiltos vonios

Oda po tokios procedūros bus stangri, lygi ir švelni. Ką būtina žinoti apie vonią su druskomis? Į vonią galima berti ne daugiau kaip g druskos.

hipertenzija ir šiltos vonios

Optimali vandens temperatūra— laipsniai. Jei norite pajusti ilgalaikį terapinį poveikį, vonioje su druska pirmą kartą turėtumėte pagulėti 5 min.

Maskva-Minskas serija 5

Iš pradžių ketvirtadalį vonios pripilkite karšto vandens, jame ištirpinkite druską, o tada pilkite šaltą vandenį hipertenzija ir šiltos vonios tol, kol vonia bus reikiamos temperatūros. Gulint vonioje širdies ir kaklo sritis turėtų būti virš vandens.

hipertenzija ir šiltos vonios

Šiluma — atsižvelgiant į individualius poreikius Šalta vonia. Šaltos ir vėsios vonios su druska laipsnių žvalina ir tonizuoja, stiprina imunitetą, stabdo organizmo senėjimo procesus, šalina nuovargį ir stangrina odą.

Šaltoje vonioje pirmą kartą patartina gulėti min.

hipertenzija ir šiltos vonios

Tokioje vonioje rekomenduojama pagulėti po min.