Ištvermės mankšta širdies sveikata


Nuoroda nukopijuota aA Net jeigu jums jau diagnozuota vienokia ar kitokia širdies liga, gyvenimo būdo pakeitimas gali padėti jums nugyventi ilgesnį, sveikesnį ir daugiau malonumo teikiantį gyvenimą. Aktyvumas — absoliučiai būtinas dalykas sveikai širdžiai. Jau vien dėl tos paprastos priežasties, kad širdis yra raumuo.

LZNS Vilniaus visuomenės sveikatos biuras kviečia senjorus pavasarį pasitikti aktyviai ir energingai. Nuo kovo 5 d. Mankštos vyks adresu Polocko g.

Tačiau daugeliu atvejų pirmiausia vertėtų pasinaudoti natūraliais metodais. Kaip širdies raumenį stiprinti gyvenimo būdą, mitybą, fizinį aktyvumą kalbamės su sveiko gyvenimo puoselėtoja ir mankštų specialiste Džilda Valaitiene.

Išankstinė registracija: renginiai vvsb. Reguliarus fizinis aktyvumas yra vienas iš svarbiausių veiksmų, kuriuos galima daryti norint pagerinti savo sveikatą.

kokias žuvis gali valgyti hipertenzija

Skiriant laiko mankštai, galima kontroliuoti savo svorį, stiprinti kaulus ir raumenis, pagerinti psichinę sveikatą ir nuotaiką, sumažinti riziką susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis. Gydomoji kūno kultūra — tai fizinių pratimų rinkinys, padedantis pagerinti ir išlaikyti kaulų, raumenų, širdies ir kraujagyslių, kitų sistemų funkcinę būklę bei sustiprinti visą organizmą. Gydomosios mankštos metu salėje dirbama su kineziterapinėmis priemonėmis — kamuoliais, gumomis, lazdomis ir kt.

Mankšta susideda iš kelių dalių: Bendra stiprinanti mankšta — stiprina visą organizmą, gerina ištvermę, pusiausvyrą ir koordinaciją, lavina vikrumą ir lankstumą, stiprina sąnarių, raiščių struktūras.

Kvėpavimo mankšta — visiems, ne tik sergantiems kvėpavimo takų ligomis, bet ir sveikiems, reikėtų mokytis taisyklingai kvėpuoti, t. Kvėpavimo gimnastika suaktyvina imuninę sistemą, padeda nugalėti stresą, miego sutrikimus, padeda išvengti ar įveikti širdies kraujagyslių, kvėpavimo sistemos ligas, pagerėja plaučių ventiliacija, normalizuojasi kraujospūdis.

Gydomosios mankštos trukmė — 50 minučių.

aidas esant hipertenzijai

Atliekami pratimai tobulina jėgos ištvermę, gerina kraujo apytaką, stiprina liemens raumenų jėgą, padeda įveikti nugaros, sprando, pečių juostos, sąnarių skausmą. Informacijos šaltinis: www.

hipertenzija gydoma diuretikais

Parašykite ištvermės mankšta širdies sveikata.