Naujos širdies sveikatos gairės vyrams, Žinokite savo numerius


Nutarėte pradėti sportuoti – darykite tai nerizikuodami savo sveikata

Kaip atitolinti diagnozę, kuri nusineša kas antrą lietuvį   64 — Gydytojai akcentuoja, kad žmogus turi judėti, būti fiziškai aktyvus. Koks sportinis krūvis yra sveikas ir koks ne, kokių klaidų daro žmonės rinkdamiesi sporto rūšį?

  1. Она узнала этот запах, запах плавящегося кремния, запах смертельного яда.
  2. Ką veikia hipertenzija
  3. Сьюзан словно пронзило током.
  4. Valstybinė ligonių kasa - Širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos programa

Fizinis aktyvumas — protingas, reguliarus, parinktas, taisyklingas — gali sumažinti mirčių nuo širdies ir kraujagyslių ligų 20—30 proc. Judėti, sportuoti, būti buitiškai fiziškai aktyvūs mes privalome visi, naujos širdies sveikatos gairės vyrams nuo amžiaus ir lyties. Fizinis aktyvumas turėtų būti parinktas pagal tai, ar serga žmogus širdies ir kraujagyslių liga, ar dar neserga.

su hipertenzijos galvos skausmu

Pagal tai, koks yra jo fizinis pasirengimas, pagal rizikos veiksnius, kurių jis turi arba ne. Europos kardiologų draugijos gairės, skirtos širdies ir kraujagyslių ligų prevencijai, sako, kad mes visi turėtume būti fiziškai aktyvūs, ir rekomenduoja 2,5—5 val.

o tai reiškia 3 laipsnio hipertenziją

Bet jokiu būdu viso šio laiko negalima sudėti į vieną dieną. Jis turi būti paskirstytas per visą savaitę — rekomenduojama ne mažiau kaip 3—4 kartus per savaitę, o pageidautina kasdien.

renovaskulinė hipertenzija kas tai yra

Netgi rekomenduojama po 10—15 min. Nebūtina sportuoti sporto salėje arba kokiame nors klube — reikiamas fizinio aktyvumo valandas leidžiama surinkti ir buitiškai. Dabar skatinama vaikščioti, dažniau lipti laiptais, sparčiai dirbti namų ruošos darbus, dirbti sode, darže ir t.

Jei patinka, be abejo, galima rinktis ir tikrąsias sporto šakas, bet pageidautina, kad tai būtų judėjimas, geriausia — gryname ore.

Žinokite savo numerius - Kapitalo Kardiologija Associates "

Vyresnio amžiaus žmonės, senjorai, žmonės, kurie niekada nėra rimtai sportavę, gyveno labai sėsliai, mažai judėjo ir staiga nutarė pradėti, taip pat turėtų būti atsargesni. Niekada nesportavusiems žmonėms pradėti reikia nuo labai mažų krūvių ir labai palaipsniui juos didinti.

Rizikos grupėms dar priklauso žmonės, kurie turi didelę kūno masę ar kitų rizikos veiksnių tokių kaip cukrinis diabetas, didelė cholesterolio ar gliukozės koncentracija kraujyjedaug rūkantys, vartojantys daug kavos, kas padidina širdies susitraukimų dažnį.

Taip pat žmonės, kurie nesaikingai vartoja alkoholį.

Žinokite savo numerius

Mes dažnai kalbama apie padidėjusį kraujospūdį, bet užmirštame priminti, kad žmogus turėtų žinoti ir širdies susitraukimų dažnį, nes yra žmonių, kurių dažnis padidėjęs, o sportuojant jis didėja dar labiau. Fiziniai krūviai turėtų būti atidėti ir dėl gyvenimiškų situacijų, pavyzdžiui, virusinės ligos, peršalimo, slogos, gripo, padidėjusios temperatūros, viduriavimo arba gausesnio prakaitavimo.

Pavojinga sportuoti, kai aplinkos temperatūra labai didelė, tarkim, 25—30 °C ir daugiau. Pabuvus karštoje pirtyje, kai širdies susitraukimų dažnis padidėja labai smarkiai, irgi reikia būti labai atsargiems, nepulti užsiimti intensyvia veikla. Pavojinga, jei tarp artimų giminių yra buvę ankstyvų staigių mirčių, ankstyvų infarktų, insultų.

Spausdinti Asociatyvi nuotr. Jei esate vedęs, jūsų galimybės įveikti širdies ligas yra kur kas didesnės nei vienišiaus. Tokia išvada peršasi susipažinus su kardiologų pateikiamais duomenimis.

Tokio amžiaus sulaukę vyrai jau patenka į didesnės rizikos grupes susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis. Moterys jomis pradeda sirgti vėliau, maždaug 50 metų arba po menopauzės, nes moteris iki menopauzės saugo estrogenai — moteriški hormonai. Tačiau jei yra daug rizikos veiksnių vienu metu, amžius yra ne riba — suserga ir daug jaunesnės moterys.

Širdies ligomis serga vis jaunesni: sveikatą gali išsaugoti žmonos?

Antai Amerikos mokslininkai apie bėgimą yra atlikę įdomių tyrimų. Jie teigia, kad sveikatai pavojaus nėra, jei žmogus nubėga ne daugiau kaip 32 km per savaitę, 1 km nubėga ne greičiau nei per 10 min.

Jei nesilaikoma šių rekomendacijų, širdį gali ištikti rimtas pavojus. Tame pačiame moksliniame tyrime teigiama, kad širdžiai nekenkia ir netgi ją teigiamai veikia pasivaikščiojimas, greitasis ėjimas, šiaurietiškas ėjimas, plaukimas, lėtas pasivažinėjimas dviračiu.

Kokių rekomendacijų turite jūs?

Pasirinkite tinklalapis Žinokite savo numerius Dauguma amerikiečių nesupranta, sveikatos priežiūrą. Štai ką jums reikia padaryti, įsitikinkite, kad nesate vienas iš jų.

Pastebėta, kad labai retai sportuojantys ir užsiimantys fizine veikla retai, tačiau dideliais krūviais žmonės patenka į didelės rizikos grupę, t. Daugumą savaitės dienų tai turi būti ne ilgas sportavimas, o 30—45 min.

Širdies ligomis serga vis jaunesni: sveikatą gali išsaugoti žmonos? | hooters.lt

Rinktis žmogus turi tai, kas jam patinka. Kardiologai mažiau rekomenduoja statines anaerobines sporto rūšis, svorių kilnojimą.

auksas nuo hipertenzijos

Geriausia yra greitas ėjimas, lengvas bėgimas, važiavimas dviračiu, slidės, labai gerai, baseinas, gali būti krepšinis, rankinis, t. Dar kartą noriu paminėti, kad priskaičiuojama bet kokia buitinė fizinė veikla. Todėl patariama automobilį statyti toliau nuo darbovietės, paeiti pėstute greitu žingsniu. Jei darbas nėra labai toli — eiti pėsčiomis. Galima į darbą važiuoti dviračiu, mažiau naudotis liftu. Į parduotuvę eiti pėstute, o ne važiuoti automobiliu.

Galų gale pavaikščioti ir pabėgioti su šuniuku.

kokios dietos laikytis sergant hipertenzija

Taip mes surinksime reikiamą valandų skaičių. Širdis tiesiog gali neatlaikyti. Niekad nesportavusiam žmogui nubėgti 5 km gali baigtis tragiškai. Be jokios abejonės, rizika didėja su amžiumi, su turimų rizikos veiksnių skaičiumi. Jei žmogus vyresnis, turi padidėjusį kraujospūdį, padidėjusį širdies susitraukimų dažnį, didesnę kūno hipertenzija dėl skoliozės, rūko, cholesterolio, cukraus kraujyje per daug, nesaikingai vartoja alkoholį, geria labai daug kavos, tokie momentiniai didžiuliai fiziniai krūviai yra itin rizikingi.

Nesinori naujos širdies sveikatos gairės vyrams, nes fizinis aktyvumas būtinas ir rekomenduotinas, bet noriu priminti, kad širdis labai didelių retų fizinių krūvių nemėgsta. Pasitaiko atvejų, kai labai didelio fizinio krūvio metu sutrinka ritmas, per daug padidėja kraujospūdis ir kartais netgi įvyksta klinikinė mirtis.

Žinoma, taip dažniausiai būna tuomet, kai jau yra problema, apie kurią žmogus galbūt nežinojo. Tarkim, širdį maitinančioje kraujagyslėje yra nebylus susiaurėjimas susiaurėjimų dažnis didėja su amžiumi.

Trumpai apie širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos programą

Tas susiaurėjimas, kai žmogus gyvena įprastinį gyvenimą, nieko blogo nedaro, bet, pasirinkus neadekvačiai didelį fizinį krūvį, jis gali tapti rizikingas ir pavojingas. Dar didina riziką patirti širdies ritmo sutrikimai, kalio koncentracijos sumažėjimas.

hipertenzija sėkmingas gydymas

Kalis širdžiai yra būtinas, jo dažnai netenkama, kai gausiai prakaituojama, viduriuojant, geriant labai daug kavos, išprakaitavus karštoje pirtyje arba turėjus temperatūros. Beje, kai kuriems žmonėms kalio apskritai trūksta, tik dažniausiai jie to nežino. Mes, medikai, norime pasakyti — jei žmogus yra jaunas, visiškai sveikas, reguliariai sportuoja, neturi rizikos veiksnių, jam galbūt tas momentinis ir didesnis fizinis krūvis rizikos nepadidins.