Nuo hipertenzijos, kuri yra geriau bėgimas ar vaikščiojimas. Nuorodos kopijavimas


Verta atkreipti dėmesį į šį tyrimą: tai rodo, kad vaikščiojimas smegenims daro tiesioginį poveikį.

nuo hipertenzijos, kuri yra geriau bėgimas ar vaikščiojimas

Tiksliau, vienos pėdos smūgis į žemę siunčia specifines slėgio bangas, banguojančias per kūną - tai veikia specifines arterijas, padidindama į smegenis siunčiamą kraujo tiekimą kuris, suprantama, įvairiais būdais pagerina smegenų veiklą ir ląstelių augimą. Keista, bet ši nauda yra - nors bėgimas sukelia didesnį slėgį, tačiau tai daro ne turi tą patį poveikį.

Galiausiai 40 minučių vaikščiojimo 3 kartus per savaitę turėjo naudos aukščiau buvo parodyta padidinti hipokampo dydį, smegenų atminties centrą.

nuo hipertenzijos, kuri yra geriau bėgimas ar vaikščiojimas

Redagavimas: Dar reikia atlikti daugybę pėsčiųjų tyrimų, o minėti tyrimai nebuvo pakartoti. Galiausiai tai, ką mes žinome apie širdies ir kraujagyslių mankštą, rodo, kad bėgimas jums yra geresnis, jei norima sumažinti kraujospūdį, taip pat bendrą ilgaamžiškumą.

Atsakymas 6: Abiem yra vienoda nauda - nuo senatvės vaikščioti yra geriausias būdas vaikščioti geromis sąlygomis.

Klauskite gydytojo

Geriausias būdas sustiprinti kūną. Peržiūrėkite trumpą informaciją, kad sužinotumėte daugiau: ėjimas ar bėgimas?? Yra daugybė priežasčių, kodėl žmonės pradeda bėgioti: sutrinka stresas, sustiprėja energija kuri yra geriau bėgimas ar vaikščiojimas užkliūva už borto, esančio šalia ilgai trunkančio sporto salės treniruotės, yra tik kelios.

Be to, bėgimas gali išlaikyti jūsų širdies sveikatą, pagerinti nuotaiką, atitolinti nuo ligų ir padėti numesti svorio.

Bėgimas — širdžiai pavojinga sporto rūšis? Teksto dydis: liep. Vidurio Amerikos širdies instituto direktoriaus Jameso H. Didelis krūvis ne visada reiškia teigiamą rezultatą, priduria jis. Tai nereiškia, kad turite liautis bėgioję, jei iki šiol tai buvo viena mėgstamiausių sporto rūšių, sako J.

Tačiau priklausomai nuo jūsų asmeninių tikslų važiavimas visu greičiu nėra vienintelis kelias į gerą savijautą. Nors vaikščiojimas gali suteikti daugybę tų pačių privalumų, susijusių su bėgimu, bet vis daugiau tyrimų rodo, kad bėgimas gali būti geriausias metant svorį.

Kokie raumenys dirba einant

Tikriausiai nenuostabu, kad žmonės bėgo 2,5 karto daugiau energijos nei eidami, nesvarbu, ar tai trasoje, ar bėgimo take. Vertimas: svarų asmeniui važiuojant 8 mylių per valandą greičiu, viršijama kalorijų per valandą, palyginti su maždaug kalorijų, einamų per 3,5 mylios per valandą. Vieno tyrimo metu buvo nustatyta, kad bėgikai vis tiek numetė daugiau svorio, kai buvo sunaudotas vienodas energijos kiekis tai reiškia, kad vaikščiotojai praleido daugiau laiko sportuodami.

Šiame tyrime bėgikai ne tik pradėjo mažesnį svorį nei vaikštynės; jie taip pat turėjo daugiau galimybių išlaikyti savo KMI ir juosmens perimetrą.

bėgiojimas prieš pasivaikščiojimą

Be to, bėgimas gali geriau reguliuoti apetito hormonus nei vaikščiojimas. Kitame tyrime, po bėgimo ar vaikščiojimo, dalyviai buvo pakviesti į furšetą, kur vaikštynės suvartojo apie 50 kalorijų daugiau nei sudegė, o bėgikai suvalgė beveik kalorijų mažiau, nei sudegino.

Tyrėjai mano, kad tai gali būti susiję su bėgikliais. Be svorio metimo, ėjimas turi neabejotinų privalumų.

Susijusios ligos

Tyrėjai peržvelgė Nacionalinio bėgikų sveikatos tyrimo ir Nacionalinio vaikštynių sveikatos tyrimo duomenis ir nustatė, kuri yra geriau bėgimas ar vaikščiojimas žmonės, kurie išleido tą patį kalorijų kiekį, matė daug tos pačios naudos sveikatai. Nepaisant to, ar jie vaikščiojo, ar bėgo, asmenys pastebėjo sumažėjusią hipertenzijos, padidėjusio cholesterolio, diabeto hipertenzijos asd-2 gydymas geresnės širdies ir kraujagyslių sveikatos riziką.

Ir bėgimas turi neigiamų pusių: Tai sukelia daugiau streso kūnui ir padidina riziką susižeisti, pavyzdžiui, bėgiko keliui, aptempiantiems tempimus kurie vargina net patį nuosekliausią bėgiką. Atsakymas 7: Ne.

nuo hipertenzijos, kuri yra geriau bėgimas ar vaikščiojimas

Bėgimas ir ėjimas yra naudingi tinkamame kontekste, tačiau labai skirtingi, nepaisant panašių. Bendra doktrina yra tai, kad vaikščiojimas yra tas pats, kas bėgimas, tik lėčiau ir užtrunka ilgiau.

Fizinis aktyvumas ir hipertenzija: geriau judėti ar gulėti? | 4 Žingsniai

Tai įamžino mintis, kad per tą patį atstumą matomas panašus kalorijų deginimas. Tačiau tai nėra tiesa. Kita bėgimo dalis, kuri visą laiką atrodo puolama, yra tai, kaip blogai ji turi būti jūsų sąnariams. Aš tai daugiausia girdžiu iš sporto salės bendruomenės, nepaisant to, kad to nepalaiko tyrimai.

Raktiniai žodžiai

Šie duomenys rodo, kad sveikiems sportininkams, neturintiems degeneracinių sąnarių ligų rizikos veiksnių, po bėgimo gali atsirasti trumpalaikiai kiekybiniai pokyčiai.

Kai kurie žmonės su blogais keliais bėgiojo. Kai kurie žmonės su blogais keliais niekada neišėjo iš sofos. Nustokite sumišti. O tinkamumui - tikroji takoskyra.