Pietų paplūdimio dieta ir širdies sveikata. pietų paplūdimio dietos pavojus sveikatai


Jis sukurtas etapais, pavyzdžiui, Atkinso dieta, kiekviename etape pateikiamos skirtingos valgymo rekomendacijos. Visuose etapuose yra ta pati pagrindinė filosofija.

Tai pasiekiama išpjaunant tuščius, daug angliavandenių turinčius maisto produktus, tokius kaip cukrus, bulvės, ryžiai ir balta duona.

pietų paplūdimio dieta ir širdies sveikata kaip vartoti gudobelių tinktūrą nuo hipertenzijos

Kiekvienas etapas yra specialiai sukurtas tam tikram tikslui pasiekti. I etapas: Metabolizmo koregavimas I etape kasdien valgote tris patiekalus ir du užkandžius, valgote tol, kol nebebusite alkani. Fazė trunka dvi savaites, per tą laiką jūsų kūnas atsikratys 8—13 svarų. Šie daiktai neleidžiami I etapo metu: duona, ryžiai, bulvės, makaronai, kepiniai, vaisiai, saldainiai, pyragas, sausainiai, ledai, cukrus ar alkoholis II etapas: svorio metimas II fazės tikslas yra numesti svorį, vidutiniškai netenkant svarų per savaitę.

Šiame etape jūs palaipsniui vėl įtrauksite ribojamus maisto produktus iš I etapo į savo dietą, tačiau jų suvalgysite mažiau. Jame nurodomi hipertenzijos kraujagyslių terapija kasdien suvartojamų mažai angliavandenių turinčių daržovių kiekiai, kurie yra nepaprastai artimi USDA ir Amerikos diabeto asociacijos rekomendacijoms.

Pagrindinė South Beach dietos sąvoka yra glikemijos indeksas. Maistas skirstomas į skalę nuo 1 iki pagal jų glikemijos indeksą - kiekį, kuriuo jie padidina cukraus kiekį kraujyje po valgio. Dietos metu daugiausia dėmesio turėtų būti skiriama maisto produktams, kurių GI lygis yra žemas, tokiems kaip jogurtas, agurkai, brokoliai ir viso grūdo kruopos, vengiant tų, kurių GI skalė yra aukšta, tokių kaip balta duona, bulvės ir kaladėlės.

Pietų paplūdimio dieta/ Arthur Agatston

Agatstonas perspėja, kad pacientai, gydomi diabetu, sutrikusia inkstų funkcija, nėštumu ar kitomis lėtinėmis ligomis, prieš pradėdami taikyti bet kokį svorio metimo režimą, turėtų pasitarti su savo gydytoju. Atsakymas 2: Pietų paplūdimio dieta buvo sėkminga daugiau nei dešimtmetį. Tai mažesnio angliavandenių kiekio dieta, dėl kurios greitai prarandamas svoris be bado, o tai skatina širdies sveikatą.

The taip pat yra tiriama kaip ribojanti mados dieta, įskaitant jos privalumus, trūkumus, saugumą ir tvarumą. Kas yra South Beach dieta? Arthuras Agatstonas. Pagal transliuotus interviu dr.

  • Kalcio kanalų inhibitoriai hipertenzijai gydyti
  • Abiejų autorių knygos yra tapusios labiausiai perkamomis dietų knygomis.

Agatstonas pažymėjo, kad Atkinso dietos pacientai metė svorį ir pilvo riebalus, o dietos turintys mažai riebalų ir angliavandenius turintys dietos siekė rezultatų. Tačiau jam buvo sunku su dideliu drėgnų riebalų kiekiu, leidžiamu Atkinso dietai, ypač žmonėms, sergantiems širdies ligomis.

Be to, jis netikėjo ribojantis daug skaidulų turinčius maisto produktus gerais angliavandeniais, tokiais kaip vaisiai ir neskaldyti grūdai. Daktarui Agatstonui reikėjo sukurti dietą, kuri leistų antsvorį turintiems, diabetu ir prediabetikams sergantiems asmenims greitai numesti svorį ir sumažinti širdies ligų riziką.

Numetęs svorio ir pilvo riebalų, kai pats išbandė dietą, jis pradėjo ją nukreipti savo pacientams, kurie aprašė panašius rezultatus.

Pietų paplūdimio dieta - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - hooters.lt

Iš savo dietos pašalinote beveik visus angliavandenius, įskaitant makaronus, ryžius, duoną ir vaisius. Jūs negalite gerti vaisių sulčių ar alkoholio. Jūs sutelkiate dėmesį į liesų baltymų, pvz. Taip pat galite valgyti daug ląstelienos turinčias daržoves, mažai riebalų turinčius pieno produktus ir maisto produktus su sveikais, nesočiaisiais riebalais, avokadais, riešutais ir sėklomis.

Pradėsite pridėti kai kuriuos maisto produktus, kurie buvo uždrausti atliekant 1 veiksmą, pvz. Jūs liekate šiame etape, kol pasieksite savo tikslo svorį. Jūs ir toliau laikotės gyvenimo būdo įsitikinimų, kuriuos išmokote per du ankstesnius etapus. Galite valgyti visų rūšių maistą saikingai. Pietų paplūdimio dietos 1 etapo pavyzdinis meniu Siūlomas 1 etapo meniu: Pusryčiai: Užkandis paprastas graikiškas jogurtas su šviežiais krapais ir citrinų sultimis, su salierų lazdelėmis ir vyšniniais pomidorais.

Populiarioji Pietų paplūdimio dieta - DELFI FIT

Pietūs: kepta vištiena, ½ avokado ir virti brokoliai. Vakarienė: kepta lašiša, baltos pietų paplūdimio dieta ir širdies sveikata, troškinti kopūstai ir česnakai. Vakaras: Užkandžių migdolai. Užkandis: skirtingos daržovės su kalendra ir pesto panardinimu. Pietūs: Curried kalakuto ir žalumynų salotos.

Užkandis: sumuštiniai su obuoliais ir žemės riešutų sviestu.

pietų paplūdimio dieta ir širdies sveikata kas padės nuo pykinimo sergant hipertenzija

Pietūs: salotų žalumynai su lašiša arba vištiena ir alyvuogių aliejumi bei acto padažu. Užkandis: graikiškas jogurtas su uogomis. Dalis to yra dėl baltymų gebėjimo pagerinti kokius pratimus daryti sporto salėje esant hipertenzijai apykaitą.

Be to, baltymai padeda modifikuoti hormonų kiekį, kuris sumažina alkį ir skatina sotumą, todėl natūraliai valgote mažiau. Be to, lėtai į savo mitybą vėl įtraukiant nedidelį kiekį sveikų angliavandenių, stebuklingi žmonės gali toliau mesti svorį ir palengvinti ilgalaikį dietos laikymąsi.

Tyrimo pabaigoje jie vidutiniškai numetė 5,2 kg ir 5,1 cm nuo juosmens. Jie taip pat pastebimai sumažino nevalgius insulino ir padidėjo sotumo hormono CCK. Be to, rekomenduojama, kad besilaikantys dietos dažniausiai valgo kiaušinius, riešutus, sėklas, aukščiausios kokybės pirmojo spaudimo alyvuogių aliejų ir kitus maisto produktus, kurie buvo skirti širdies sveikatai apsaugoti.

Be to, jis leidžia potencialiai kenksmingas riebalų rūšis, tokias kaip sojų pupelių aliejus ir dygminų aliejus, kuriuose yra nepaprastai daug omega-6 riebalų rūgščių.

Nors dietoje būtina gauti šiek tiek omega-6 riebalų, tikriausiai jau gaunate daug daugiau nei jums reikia, jei esate panašus į daugumą žmonių. Priešingai, jei valgysite vakarietišką dietą, greičiausiai gausite per mažai priešuždegiminių omega-3 riebalų, esančių riebiose žuvyse, tokiose kaip lašišos, sardinės ir skumbrės.

Didelis omega-6 ir omega-3 riebalų santykis buvo susijęs su uždegimu, širdies ligomis ir kitomis sveikatos problemomis. Priešingai, sviestas ir kokosų aliejus nėra įtraukti į South Beach dietą, nes juose yra daug sočiųjų riebalų.

Populiarioji Pietų paplūdimio dieta ir –7 kg

Tačiau kokosų aliejui buvo suteikta daugybė naudos sveikatai, įskaitant svorio mažėjimą, pilvo riebalų sumažėjimą ir geresnius antsvorio ir antsvorio turinčių suaugusiųjų širdies sveikatos žymenis. Be to, išsamesnėse tyrimų apžvalgose nenustatyta jokio ryšio tarp sočiųjų riebalų vartojimo ir padidėjusios širdies ligų rizikos.

pietų paplūdimio dieta ir širdies sveikata apyrankės sveikatos širdis

Kita vertus, kitose išsamiose apžvalgose nustatyta, kad sočiųjų riebalų dalį pakeitus nesočiaisiais, galima sumažinti širdies ligų riziką. Apskritai vartoti mažiau perdirbtų riebalų ir valgyti daug žuvų, turinčių daug omega-3 riebalų, gali būti vertingesnė širdies pietų paplūdimio dieta ir širdies sveikata, nei riboti sočiųjų riebalų kiekį.

  • Veiksmingi vaistai nuo hipertenzijos
  • Jeigu esate smaližius, šis dietos etapas bus išties sudėtingas.

Tai taip pat padeda besilaikantiems dietos valgyti daugiausia neperdirbtą maistą, liberalius daržovių kiekius ir sveikus, daug skaidulų turinčius angliavandenių šaltinius. Tačiau dietoje yra perdirbtų augalinių aliejų, kurie gali kelti pavojų sveikatai.

Nepaisant to, galite išvengti šio trūkumo pasirinkdami neperdirbtus mononesočiuosius riebalus, tokius kaip aukščiausios kokybės pirmojo spaudimo alyvuogių aliejus, avokadų aliejus arba makadamijos aliejus. Visa tai sakant, South Beach dieta greičiausiai yra tvarus valgymo būdas.

Daugelis žmonių yra aprašę svorio metimą ir jo laikymąsi laikydamiesi dietos. Vis dėlto galiausiai svorio mažinimo dieta yra ta, kurią galite patogiai laikytis.

pietų paplūdimio dietos pavojus sveikatai | hooters.lt

Atsakymas 3: iš pradžių atsakė - Kas yra South Beach Diet? Pavyzdžiui, vėlesniais ne tokiais griežtais etapais pusryčiai buvo paskrudinti su viršuje ištirpintu sūriu. Atkinsas niekada neturės valgio iš duonos. Manau, kad dienos valgio planas buvo suformuluotas skirtingai nei Atkinsas. Iš pradžių buvo griežti planai, o vėliau kai kurie daiktai buvo pridėti vėliau, todėl buvo šiek tiek daugiau įvairovės.

pietų paplūdimio dieta ir širdies sveikata hipertenzija vyrui 40

Dar vienas svarbus skirtumas: Arthuras Agastonas buvo kardiologas ir neatsipirko į Atkinso propaguojamą riebalų kiekį. Mes su žmona laikėmės dietos ir tai veikė gana gerai. Knygoje buvo keletas receptų, kuriuos naudojame iki šiol.

Ji išleido rinkodarai milijonus dolerių ir turėjo milijonus dolerių pajamų. Ji taip pat teigė, kad iki m.

Pietų paplūdimio dieta

Jį pasiūlė kardiologas Arthuras Agastonas, nes nuo pat pradžių jis buvo plačiai priimtas iki datos. Dieta palengvina svorio metimą kartu su geromis širdies ligomis.

Jo darbas buvo laikomas patikimu, nes jis pirmą kartą juo naudojosi ir jam buvo nepaprastai naudingas, kol jis pradėjo rekomenduoti savo pacientams, turintiems tokią pačią patirtį. Sužinokite daugiau apie.