Sveikatos širdies žemas dažnis, Komentarai


Sveikatai pavojingus garsus siekiama valdyti

Pulsas — ką jis pasako apie mūsų sveikatos būklę bei ištvermę? Sportininko širdies ritmas gali būti netgi mažesnis nei 40 tvinksnių per minutę.

Kad infragarsas netaptų mūsų sveikatos priešu Peržiūrų skaičius: Sveikatos apsaugos ministras Algis Čaplikas patvirtino Lietuvos higienos normą "Infragarsas ir žemo dažnio garsai: ribiniai dydžiai gyvenamuosiuose ir visuomeninės paskirties pastatuose". Šis teisės aktas parengtas siekiant valdyti infragarso ir žemo dažnio garsų neigiamą poveikį žmonių sveikatai.

Treniruota, sportiška širdis gali pakelti žymiai didesnius fizinius krūvius. Kuo sveikesni esame, tuo mūsų širdies ritmas yra retesnis, ir atvirkščiai.

Sporto ir sveikatingumo konferencija \

Tarp įvairaus amžiaus žmonių grupių išpopuliarėjusių išmaniųjų įrenginių dėka šiandien galima stebėti bei fiksuoti savo širdies ritmą ne tik aktyvių treniruočių metu, bet ir visos dienos bėgyje. Net jeigu ir nesame atletai, sekdami savo pulsą galime tiksliau pasirinkti tinkamą fizinio aktyvumo lygį bei atkreipti dėmesį į galimas sveikatos problemas.

Pulsas – ką jis pasako apie mūsų sveikatos būklę bei ištvermę?

Pulsą ypač svarbu stebėti nėščiosioms, sergantiems lėtinėmis ligomis ar pradedantiems sportuoti, o neturintiems patirties įsivertinti savo pajėgumą. Interpretuoti pulso dažnio duomenis vertėtų individualiai, atsižvelgiant į savo lytį, amžių, patiriamą fizinį ar emocinį krūvį.

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos specialistai rekomenduoja sumažinti įprastinį triukšmą ir tuo pačiu pailsėti nuo jo, sumažinti ar išjungti garsą generuojančius šaltinius, suprasti triukšmo žalą, prisiminti triukšmą mažinančias priemones ir tylos raminamąjį poveikį bei naudą. Triukšmas kenkia sveikatai Įprastinėje šiuolaikinio žmogaus aplinkoje gausu triukšmą skleidžiančių įvairių transporto priemonių, mechanizmų, buitinių prietaisų, komunikacijos ir pramogų įrenginių. Visi šie garsai skirtingai veikia žmogų. Labai garsus triukšmas ar stiprus garsas yra pavojingas sveikatai. Stipresnis nei dB triukšmas keliamas reaktyvinio lėktuvo variklio, akustinių garso stiprinimo sistemų ir įrengimų kenkia klausai.

Sveikatos specialistai, sporto profesionalai pateikia savo rekomendacijas, koks širdies ritmas, priklausomai nuo mūsų veiklos, yra optimaliausias. Daugumos suaugusių žmonių pulsas ramybės būsenoje įprastai varijuoja nuo 60 iki tvinksnių per minutę.

sveikatos širdies žemas dažnis širdies skausmo vaistai nuo hipertenzijos

Maksimalus ritmas, širdies hipertenzija yra rekomenduojama neperkopti, supaprastinta formule skaičiuojama iš atėmus savo amžių. Pavyzdžiui, dvidešimtmečių riba —penkiasdešimtmečių — Aktyviau gyvenančių, nėštumo metu sportuojančių moterų širdies ritmas neturėtų būti didesnis nei dūžių per minutę — tokias rekomendacijas pateikia Amerikos akušerių ir ginekologų kongresas.

Kad infragarsas netaptų mūsų sveikatos priešu - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - hooters.lt

Pastebėjus ilgalaikius didesnius nuokrypius nuo normos, svarbu laiku kreiptis į sveikatos specialistus. Taip pat šių normų reiktų paisyti treniruočių metu, ypač pasirinkus itin intensyvų krūvį.

sveikatos širdies žemas dažnis kasdien vartoja vaistus nuo hipertenzijos

Efektyvių treniruočių lygiai Kaip pastebi atletai, sporto profesionalai, pulso stebėjimas ir fiksavimas leidžia ne tik išvengti galimų sveikatos problemų, bet ir pasirinkus tinkamą krūvį pasiekti geresnių rezultatų.

Pavyzdžiui, efektyvų riebalų deginimą skatinančių žemo intensyvumo 30—60 min kardio treniruočių metu patariama pasiekti 60 proc. Taigi, tarkime, jeigu jums yra apie 20 — 30 metų, reikėtų stabiliai palaikyti pulsą, siekiantį dūžių per minutę. Vidutinio intensyvumo treniruočių metu optimalu pasiekti iki 70 proc.

Sveikatai pavojingus garsus siekiama valdyti

Sveikam ir fiziškai stipriam žmogui pasiekus tokį lygį nepasidaro silpna, pulsas minutės bėgyje stabilizuojasi. Nors ramybės būsenoje jie jaučiasi gerai, bet intensyviai treniruodamiesi sporto klube kartais praranda sąmonę.

sveikatos širdies žemas dažnis jūs galite užsiimti sunkiosios atletikos su hipertenzija

Populiariausi — išmanieji laikrodžiai ir apyrankės Beveik kas antras sporto klubo lankytojas šiandien sportuoja su išmaniaisiais dėvimaisiais įrenginiais. Be sveikatos širdies žemas dažnis neapsieina ir ilgalaikę sportavimo patirtį klube turinčios nėščiosios bei širdies — kraujagyslių ligomis sergantys klubo nariai.

Platus išmaniųjų technologijų spektras šiandien leidžia pasirinkti tuos įrenginius, kurie yra patogūs kiekvienam individualiai.

Sveikatai pavojingus garsus siekiama valdyti - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - hooters.lt

Kai kurie įrenginiai matuoja tik momentinį pulsą, naujesnės kartos — fiksuoja ritmą visos dienos ir nakties miego metu. Dalis šių įrenginių taip pat suteikia galimybę sekti savo mitybą, matyt įveiktų kilometrų skaičių ir t.

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos specialistai rekomenduoja sumažinti įprastinį triukšmą ir tuo pačiu pailsėti nuo jo, sumažinti ar išjungti garsą generuojančius šaltinius, suprasti triukšmo žalą, prisiminti triukšmą mažinančias priemones ir tylos raminamąjį poveikį bei naudą. Triukšmas kenkia sveikatai Įprastinėje šiuolaikinio žmogaus aplinkoje gausu triukšmą skleidžiančių įvairių transporto priemonių, mechanizmų, buitinių prietaisų, komunikacijos ir pramogų įrenginių. Visi šie garsai skirtingai veikia žmogų.

Treniruočių efektyvumą keliančiose programėlėse galima jau rasti ne tik virtualias treniruočių programas, profesionalių trenerių patarimus, kaip atlikti įvairius pratimus, bet ir mitybos programas, stebėti savo progresą bei įveikti sporto iššūkius.

Sveikatos širdies žemas dažnis klubai dažnai siūlo ir specializuotas, tik klubo klientams skirtas sporto programėles.