Uogų nauda sveikatai. Tavo komentaras


uogų nauda sveikatai informacija apie ligos hipertenziją

Tuo metu mitybos poveikio sveikatai tyrėja Aida Matulevičiūtė atsiųstame pranešime atskleidžia, kad nors braškėse yra daug organizmui reikalingų naudingų medžiagų, tačiau nemažai daliai žmonių šios uogos sukelia alerginę reakciją. Šviežių uogų teikiama nauda A. Matulevičiūtė pasakoja, kad braškėse yra ne tik daug vitamino C, bet ir kalio, mangano bei skaidulinių medžiagų.

7 naudingiausios uogos, kurias reikia valgyti reguliariai

Mitybos poveikio sveikatai tyrėjos teigimu, braškės suteikia gyvybingumo ir žvalumo, o suvalgius daugiau nei g šių uogų, organizmas gauna visos dienos vitamino C normą.

Vis tik, anot J.

Dėl šios priežasties kasdien vertėtų rinktis kuo daugiau augalinės kilmės produktų: vaisių, daržovių, uogų, nes juose gausu, mūsų organizmui naudingų mineralų, mikroelementų ir vitaminų. Mokslininkų duomenimis, daugelyje uogų yra medžiagų, pagal poveikį prilygstančių medicininiams preparatams. Bene daugiausiai vitaminų ir naudingųjų medžiagų turi agrastinių šeimos uogos — juodieji serbentai ir aronijos, todėl jų ant mūsų stalo turėtų būti kiek įmanoma dažniau.

Matulevičiūtės, braškė taip pat neretai yra laikoma ir alergijų karaliene. Mitybos poveikio sveikatai tyrėja sako, kad gana sunku išskirti, kurios uogos savo naudingumu yra sveikesnės, nes vienose cukraus yra mažiau, kitose daugiau. Tačiau visur galioja įvairovės taisyklė — iš vienos rūšies uogų visų reikiamų naudingų medžiagų negausime.

Pavyzdžiui, žemuogėse yra gausu vitamino C, geležies ir fosforo. Antroje vietoje pirkėjai renkasi žemuoges — jas mėgsta dešimtadalis apklausos respondentų, o vyšnios, avietės, trešnės, šilauogės ir serbentai — retesnis pirkėjų pasirinkimas, siekiantis iki 10 proc.

Mažiausiai su vasara lietuviams asocijuojasi serbentai — juos pasirinko tik 1 proc.

uogų nauda sveikatai hipertenzija 3 laipsnio 1 4 stadijos rizika

Prekybos tinklo viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė pastebi, kad šių uogų pasirinkimas pastebimas ir pardavimuose, kurie šiltaisiais metų mėnesiais smarkiai išauga.

Žemuogėse yra gausu vitamino C, geležies ir fosforo.

Sekite mus:

Vyšnios, kaip ir avietės, yra uogų nauda sveikatai dėl savo antioksidacinių savybių, šilauogės stiprina imuninę sistemą, o serbentuose esančios maistinės skaidulos palaiko normalią žarnyno veiklą. Pastarųjų pardavimai šiais metais išaugo net penkis kartus. Taip pat kiekvienais metais vis labiau populiarėja trešnės, kurios savo konkurentes vyšnias nustumia į tautiečių mėgstamų uogų sąrašo pabaigą.

uogų nauda sveikatai hipertenzijos gydymas sulaikant kvėpavimą

Tuo metu braškes vis dar drąsiai galima tituluoti šalies uogų karalienėmis — jos yra perkamos ištisus metus. Uogų ritualai ir panaudojimo būdai A. Matulevičiūtė pasakoja, kad vasaros metu uogas galima sėkmingai panaudoti įvairių padažų bei marinatų gamybai, kadangi jos turi pakankamai rūgščių ir cukraus, todėl nereikia dėti papildomų riebalų arba aliejaus.

uogų nauda sveikatai 2 laipsnio hipertenzija 3 laipsnio rizika

Jas taip pat galima naudoti grilio patiekaluose, kepti ant laužo. Paprasčiausias receptas — pamarinuoti jas natūraliai fermentuotame balzaminio acto kreme ir kepti, šiek tiek apšlaksčius balzaminiu actu.

Nuorodos kopijavimas

Uogų nauda sveikatai — nepakartojamas. Matulevičiūtės, taip pat galima derinti su kasdieniu maistu, ypač natūraliu jogurtu, viso grūdo košėmis ar sausais pusryčiais. Vienas nuostabiausių dalykų — ant grotelių keptos braškės.

Galbūt nustebsite, tačiau Goji uogose yra kartų daugiau vitamino C nei tam pačiame kiekyje apelsinų. Taip pat daugiau beta karoteno nei morkose, geležies nei sojoje ar špinatuose.

Iš jų galime virti naminius kompotus ar darytis limonadus, kurie turėtų mažai cukraus. Svarbiausia — saikas Priežastis, kodėl vieniems žmonėms uogas valgyti vertėtų saikingiau nei kitiems — cukrus.

Matulevičiūtės teigimu, cukraus yra visuose vaisiuose, tik juose jis randamas fruktozės forma.

Antioksidantai Goji uogose

Visgi, nereikia vien tik jais maitintis visą dieną, nes kaip ir visur kitur, svarbiausia — saikas. Tiesa, šviežias uogas, priešingai nei dalį kitų daug cukraus turinčių produktų, anot A.

Matulevičiūtės, galime valgyti bet kuriuo paros metu.

uogų nauda sveikatai kaip daryti gimnastiką su hipertenzija

Specialistės teigimu, dėl didelės cukraus koncentracijos patartina griežčiau riboti džiovintus vaisius ir uogas, ypač sergantiems diabetu.